Subiekt GT – intuicyjność i funkcjonalność w każdym sklepie internetowym

Skuteczna i sprawna sprzedaż internetowa? Informacje o stanach magazynowych oraz klientach w jednym miejscu? Tak, to jest możliwe! Oprogramowanie Subiekt GT Insert to w pełni zautomatyzowany system do zarządzania sklepem. Pozwoli Ci on skupić się na docieraniu do nowych klientów, zamiast poświęcać czas na ręczne tworzenie kartotek.
Narzędzie, które usprawni zarządzanie Twoją firmą
Subiekt GT jest produktem firmy Insert, przy tworzeniu którego skupiono się na tym, aby był programem funkcjonalnym i łatwym w obsłudze. Jest to narzędzie, dzięki któremu można usprawnić wiele procesów firmie. Jakie typy dokumentów handlowych i magazynowych obsługuje to narzędzie?
- pozwala prowadzić kartoteki produktów, jak i klienta,
- funkcja CRM pozwala obsługiwać płatności kartą, faktury, rezerwacje, przedpłaty,
- wbudowana obsługa programów fiskalnych,
- obsługa wielu rachunków bankowych (w tym walutowych).
Subiekt to wszystkie informacje sprzedażowe w jednym miejscu. Możemy w nim przechowywać każde informacje na temat naszych produktów: od opisów, po ceny i zdjęcia, niezależnie od tego, czy mamy jeden lub więcej magazynów.
Automatyczne wysyłanie zamówień do Subiekta GT
W momencie gdy kontrahent złoży zamówienie w naszym sklepie internetowym, informacje o zamówieniu automatycznie przenoszone są do Subiekta GT wraz z przypisami, takimi jak:
- pozycja zamówienia, sposób dostawy i płatności,
- adres i metody wysyłki wybrane przez klienta,
- dodatkowe uwagi kupującego.
Cała baza danych jest synchronizowana automatycznie w oparciu o harmonogram działań. Standardowa konfiguracja następuje co 5 minut. Aktualizowane są stany magazynowe oraz cennik. Pobierają się nowe zamówienia, a także dodawane są nowe kartoteki produktów z jednoczesną aktualizacją już istniejących.